Duelul gemurilor de căpșuni! Ce replică dă Palatul Buckingham după lansarea produsului creat de Meghan
Palatul Buckingham are o gamă variată de produse proprii la vânzare. Iar Ducesa de Sussex a început să le facă în SUA concurență.
Palatul Buckingham vinde o mare varietate de mărfuri, inclusiv propria linie de gemuri, și cum săptămâna aceasta, Meghan Markle în calitate de noră a Regelui continuă să-și promoveze brandul American Riviera Orchard, trimițându-le celor mai apropiați prieteni un borcan personalizat de gem de căpșuni, primii regali care au scos la vânzare un gem de căpșuni natural s-au activat.
Ei bine, pe contul de Instagram al magazinului online al Palatului Buckingham a fost distribuit un material video explicit, despre cum arată gemul lor de căpșuni și în ce variante poate fi consumat.
Mai exact, se arată pe canalul regal, există patru moduri gustoase de a-l savura: ”Gemul nostru de căpșuni este realizat din cele mai bune fructe, o delicatesă pe care o poți consuma lângă unt și ceai, cu brânză, pe un corn sau pe pâine prăjită.”
Reacția vine la scurt timp după ce Chrissy Teigen și soțul ei John Legend i-au lăudat gemul Ducesei de Sussex, enumerând mai multe întrebuințări ale sale.
Familia regală își comercializează linia proprie de gemuri de ani de zile, iar Regele Charles a lansat gemul organic din domeniile Highgrove House în anii 1990. Borcanele lui au fost epuizate în zilele dinaintea apariției acestui clip postat de Palatul Buckingham, la doar câteva ore după ce Meghan Markle și-a dezvăluit primul produs al afacerii sale ce poartă denumirea de American Riviera Orchard.
Meghan Markle și-a dezvăluit noua afacere în martie, când a lansat și un site web și o pagină de Instagram cu numele „American Riviera Orchard”. Atunci a apărut și un video promo în care fosta vedetă Suits se implica în diverse activități gospodărești într-o rochie neagră uimitoare.
Se pare că afacerea cu gemuri este una profitabilă, căci Meghan a renunțat la a se mai ocupa de podcastul pe care îl anunțase, cel puțin deocamdată.
Foto: GettyImages