Ela Crăciun a fugit cu copiii în Dubai

8 aprilie, 2021
1 dubai jpg jpeg

În plină pandemie, Ela Crăciun a ales să plece, pentru câteva zile, alături de soţul ei şi de cei trei copii, în Dubai. Călătoria este una memorabilă.

Ela Crăciun a mai bifat în urmă cu două luni o vacanţă în Dubai. De această dată însă, vedeta şi-a propus să continue distracţia în Dubai. “Azi am fost cuminţi: deşi ne-am trezit devreme, am ajuns pe plajă după ora 10. La prânz eu am fost cu Nicho la somn, iar copiii au mai rămas cu Alex pe plajă. Normal ca Bibi a venit ars. Vă mai aduceţi aminte că acum câţiva ani, când i-am lăsat la plajă cu Alex, i-am găsit pe amândoi arşi? Am căutat poza, dar n-am găsit-o.

Seara ne-am plimbat pe faleză, am luat cina la restaurantul Awani ( este preferatul nostru aici şi are specific din Orientul Mijlociu) am mâncat îngheţată turcească şi ne-am parfumat cu arome orientale. Au ales apoi alte centre de interes. “Am vrut să ne plimbăm la Madinat Jumeirah cu bărcile, dar nu mai merg pentru turiştii care nu sunt cazaţi în hotelurile de acolo. Am vizitat totuşi bazarul şi normal că nu am plecat de acolo cu mâna goala.

Am vrut să mergem pe plaja din apropierea celebrului Burj Al Arab, dar totul era full Am ajuns într-un final la Dubai Mall, am văzut spectacolul de fântâni şi Aquarium”.

Aş vrea să-i ţin sub aripa mele toată viaţa. Din păcate pentru noi, din fericire pentru ei, toţi zboară la un moment dat.

M-a întrebat o prietenă dacă şi pe ea o aşteaptă asta ( povesteam pe stories că Bibi nu vrea să mai vină cu noi, se plânge că e urât în vacanţă cu părinţii). Nimeni nu scapă, toţi copiii cresc şi vor independenţă.

Recente pe Ok! Magazine

Riley Keough jpg
FotoJetBeckhams (1) jpg
Rebel Wilson   Instagram (2) jpg
FotoJetAnca jpg
monica tatoiu ea png
Carmen Iohannis și Klaus Iohannis la Cimitirul Național din Seul din Coeea de Sud   Administrația Prezidențială (9) jpg
Împăratul aztec Moctezuma al II lea și urmașa lui, Blanca Barragan Moctezuma   Profimedia jpg
Michael Douglas și fiica sa Carys foto Instagram jpg
Petrecere de 50 de ani Victoria Beckham (2) png
Codin Maticiuc (4) jpg
Kim Kardashian și Emma Roberts ele, Profimedia (2) jpg
Nadia și Tarom jpg
andreea marin monia barladeanu ilinca vandici jpg