După ce a spus că inteligenţa este un handicap la Hollywood, o celebră actriţă schimbă foaia! Ce apariţie sexy agresivă la 48 de ani
Actriţa e într-un moment de redescoperire pe sine. Căci criza vârstei a doua nu este doar pentru bărbaţi, ci şi pentru femei.
Kate Beckinsale a uimit cu declaraţiile sale recente, după ce a afirmat că inteligenţa la Hollywood este un handicap şi că al său coeficient de inteligenţă i-a subminat cariera în cetatea filmului. Starul şi-a atras numeroase critici după ce a mărturisit în cadrul unui interviu recent la Howard Stern: ”Toate persoanele care mi-au ieşit în cale, mi-au spus: ”Ai fi mult mai fericită, dacă ai fi cu 30% mai puţin inteligentă”””.
Ei bine, acum apariţia sa este de o adevărată vampă şi nu putem să nu vedem că dincolo de inteligenţă, Kate Beckinsale stă foarte bine şi cu fizicul. Actriţa arată superb la 48 de ani şi şi-a pus trupul în valoare îmbrăcând o ţinută ”sălbatică”. Pantaloni şi bustieră de piele lăcuită, lăsând la vedere abdomenul bine lucrat şi picioarele zvelte, într-o superbă pereche de botine Christian Louboutin.
Actriţa a dezvăluit că are un coeficient de inteligenţă de 152, ceea ce o plasează foarte sus, comparativ cu media obişnuită. IQ-ul (Intelligence Quotient) reprezintă măsura inteligenţei umane exprimată printr-un număr rezultat în urma susţinerii unui test standardizat, raportat la vârsta cronologică. Marea majoritate a oamenilor se situează undeva în jurul valorii de 100 (în intervalul 90 – 110), având o inteligenţă medie. O valoare peste 120 este considerată inteligenţă superioară, iar de la 130 în sus vorbim despre supradotare cognitivă. În sens invers, un IQ de 75 – 85 exprimă un “intelect de limită”, în timp ce un IQ sub 70 arată existenţa unui retard în funcţionarea cognitivă.
Actriţa este cunoscută în întrega lume pentru rolurile sale din producţiile Pearl Harbor, The Aviator, Van Helsing, Click sau Serendipity.
În 2009 a fost distinsă cu titlul ”Sexiest Woman Alive” (Cea mai sexy femeie în viaţă”, iniţiată de revista Esquire.
Foto: Profimedia