Schema imbecilizării publice!!

14 mai, 2011

Fiecare cameraman reprezintă o emisiune interesată de subiect. Băi nu vi se par cam mulţi? Există atât showbiz, cât să revendice atât de multe emisiuni?

La o lună distanţă, încă îmi aduc aminte de isteria cu Natalia Mateuţ pe aeroport. Îi mai ştiţi pe cameramanii ăia suprapuşi isteric? Pe reporterii mişcaţi în tot felul de strategii dinamice de a ajunge cu microfonul în dreptul megastarului Natalia Mateuţ? Cam aşa a fost când a venit prima dată Michael Jackson în România. Disproporţia dintre eveniment şi desfăşurarea de forţe era de un ridicol perfect. Oricum, a fost mult mai interesantă decât ştirea în sine. Îi ştiţi. Şi pe cameramanii alergânzi, şi pe reporterii frenetici. Îi ştiţi pentru că-i vedeţi în fiecare zi. Ba după Columbeanu. Ba după Zăvoranu. Ba după Vârciu. Isteria pe care aceste personaje o ambalează în jurul lor îmi determină o importantă întrebare. Fiecare cameraman reprezintă o emisiune interesată de subiect. Băi, nu vi se par cam mulţi?

Există atât showbiz în ţara asta ca să revendice atât de multe emisiuni? Avem atâtea vedete, încât să fie nevoie de atâtea spaţii alocate lor? Fac ăştia, câţi au devenit celebri, atât de multe, încât să fie nevoie de atâtea emisiuni în care să fie povestite? Sunt gesticulaţiile ăstora atât de ample, încât să fie nevoie de o analiză permanentă a lor în emisiuni TV? Au celebrităţile momentului atâtea treburi de spus? Băi evident, nu. Bun. Nu ştiu dacă e întâmplătoare. Nu ştiu dacă e momentană. O certitudine există. S-au creat mult prea multe forme, în timp ce fondul e spectaculos de mic. Distanţa dintre fondul existent şi forme e umplută zilnic cu isterice zbuciumate. Cu piţipoance împiedicate. Cu băieţei preocupaţi de vântul care le strică gelul în maşinile decapotabile. Cu tot felul de mărculeşti, care se fac spontan de râs zilnic. Cu tot felul de forme scutite de fond.

Toată povestea asta are o consecinţă imediată, nu ştiu dacă întâmplătoare: imbecilizarea iremediabilă a poporului. Subsecventă întrebării anterioare e următoarea: din ce trăiesc aceste emisiuni multe? Băi, unele dintre ele investesc imens. Niciodată nu-mi pot explica faptul că ar fi pe profit din vânzarea de publicitate. Suntem oameni serioşi. Priceputi la treaba aceasta. Facem reviste serioase. Încă mai găsim celebrităţi decente în ţara asta. Am ajuns la numărul 32 al revistei OK! România. Cu vedete de la Hollywood şi cu cele decente de la noi, vindem pe lună 46.000 de reviste. Cam cât vinde concurenţa noastră împreună. Să fim serioşi, românii nu sunt terminaţi de curiozităţile stârnite de vedetuţe de scări de bloc. Când au alternative decente... spre ele merg isteric, precum cameramanii când o văd pe celebra Natalia Mateuţ.



Recente pe Ok! Magazine

White Brunch jpg
Cindy Crawford în Mexic, Profimedia (2) jpg
Ana Bodea JPG
FotoJet Ben (1) jpg
banner cristina cioran png
Donald Trump Jr  și Kimberly Guilfoyle, GettyImages (3) jpg
Iulia Vântur în roșu jpg
Salma Hayek și François Henri Pinault,  GettyImages (4) jpg
Roxana Ciuhulescu jpg
Blue Ivy Carter, fiica lui Beyonce si a lui Jay Z   profimedia 0944940833 jpg
Donald Trump și Jill Biden, GettyImages (4) jpg
Donald Trump și Prințul William la Paris, GettyImages (1) jpg
Andreea Bălan și Victor Cornea s au logodit în Laponia6 jpg
Thalia la Rockefeller Center   Thalia Facebook (28) jpg
Nicolas Sarkozy și Carla Bruni alături de Emmanuel Macron și Brigitte Macron la Notre Dame   profimedia 0944240368 jpg
 Jennifer Lopez gătind în ținută de seară, Profimedia (3) jpg
Garner Affleck jpg
Andreea Marin la protestul pro democrație jpg