Schema imbecilizării publice!!

14 mai, 2011

Fiecare cameraman reprezintă o emisiune interesată de subiect. Băi nu vi se par cam mulţi? Există atât showbiz, cât să revendice atât de multe emisiuni?

La o lună distanţă, încă îmi aduc aminte de isteria cu Natalia Mateuţ pe aeroport. Îi mai ştiţi pe cameramanii ăia suprapuşi isteric? Pe reporterii mişcaţi în tot felul de strategii dinamice de a ajunge cu microfonul în dreptul megastarului Natalia Mateuţ? Cam aşa a fost când a venit prima dată Michael Jackson în România. Disproporţia dintre eveniment şi desfăşurarea de forţe era de un ridicol perfect. Oricum, a fost mult mai interesantă decât ştirea în sine. Îi ştiţi. Şi pe cameramanii alergânzi, şi pe reporterii frenetici. Îi ştiţi pentru că-i vedeţi în fiecare zi. Ba după Columbeanu. Ba după Zăvoranu. Ba după Vârciu. Isteria pe care aceste personaje o ambalează în jurul lor îmi determină o importantă întrebare. Fiecare cameraman reprezintă o emisiune interesată de subiect. Băi, nu vi se par cam mulţi?

Există atât showbiz în ţara asta ca să revendice atât de multe emisiuni? Avem atâtea vedete, încât să fie nevoie de atâtea spaţii alocate lor? Fac ăştia, câţi au devenit celebri, atât de multe, încât să fie nevoie de atâtea emisiuni în care să fie povestite? Sunt gesticulaţiile ăstora atât de ample, încât să fie nevoie de o analiză permanentă a lor în emisiuni TV? Au celebrităţile momentului atâtea treburi de spus? Băi evident, nu. Bun. Nu ştiu dacă e întâmplătoare. Nu ştiu dacă e momentană. O certitudine există. S-au creat mult prea multe forme, în timp ce fondul e spectaculos de mic. Distanţa dintre fondul existent şi forme e umplută zilnic cu isterice zbuciumate. Cu piţipoance împiedicate. Cu băieţei preocupaţi de vântul care le strică gelul în maşinile decapotabile. Cu tot felul de mărculeşti, care se fac spontan de râs zilnic. Cu tot felul de forme scutite de fond.

Toată povestea asta are o consecinţă imediată, nu ştiu dacă întâmplătoare: imbecilizarea iremediabilă a poporului. Subsecventă întrebării anterioare e următoarea: din ce trăiesc aceste emisiuni multe? Băi, unele dintre ele investesc imens. Niciodată nu-mi pot explica faptul că ar fi pe profit din vânzarea de publicitate. Suntem oameni serioşi. Priceputi la treaba aceasta. Facem reviste serioase. Încă mai găsim celebrităţi decente în ţara asta. Am ajuns la numărul 32 al revistei OK! România. Cu vedete de la Hollywood şi cu cele decente de la noi, vindem pe lună 46.000 de reviste. Cam cât vinde concurenţa noastră împreună. Să fim serioşi, românii nu sunt terminaţi de curiozităţile stârnite de vedetuţe de scări de bloc. Când au alternative decente... spre ele merg isteric, precum cameramanii când o văd pe celebra Natalia Mateuţ.



Recente pe Ok! Magazine

Selena Gomez  foto   Shutterstock jpg
FotoJet Brad jpg
Regele Willem Alexander, Profimedia (1) jpg
Jennifer Lopez Foto Profimedia jpg
Margot Robbie și Tom Ackerley, Profimedia (2) jpg
Brooke Shields o susține pe fiica Grier Henchy, Profimedia (2) jpg
Cornel Luchian si Iustina Loghin de la Insula iubirii   Instagram (2) jpg
Brad Pitt și Ines de Ramon, Profimedia (3) jpg
Jennifer Lopez și Matt Damon Foto Profimedia (4) jpg
Ela Craciun, cu Nicholas si Alexandru   Instagram jpg
Ilinca Vandici si Zian in prima zi de clasa I   Instagram jpg
Adela il bate pe Radu Valcan 2 jpg
Nicole Kidman și mama ei GettyImages 2900890 jpg
1 simona patruleasa stirile kanal d jpg jpeg
 Jennifer Lopez la premiera filmului Unstoppable de la Toronto   FOTO Instagram (4) jpg
Tily Niculae, FOTO Sorin Stana, OK Romania (1) jpg
Oana Niculescu Mizil la 40 de intrebari cu Denise Rifai la Kanal D png
Andreea Vasile si Bogdan Albulescu 2 JPG