Vacanţe VIP: În patru zări

23 ianuarie, 2014

Cum au petrecut vedetele acest concediu de iarnă blândă? OK! a descoperit în noile file ale albumelor lor de călătorii cele mai variate destinaţii. Andreea Raicu Obrigado, Brasil! Frumoasa vedetă a ajuns în ţara la care visăm cu toţii. Iar dovezile foto arată clar că vacanţa ei de iarnă a fost una plină de culoare. „Brazilia este o ţară incredibilă! O ţară a contrastelor, care te surprinde continuu. Plajele sunt

Andreea Raicu

Obrigado, Brasil!

Frumoasa vedetă a ajuns în ţara la care visăm cu toţii. Iar dovezile foto arată clar că vacanţa ei de iarnă a fost una plină de culoare. „Brazilia este o ţară incredibilă! O ţară a contrastelor, care te surprinde continuu. Plajele sunt fantastice, uiţi de tot şi de toate“.

Click pe următoarea!

Cosmin & Irina Seleşi

În căutarea zăpezii

„Sărbătorile le-am petrecut la Zalău, în familie. De Revelion l-am lăsat pe fiul nostru cu soacra mea şi am mers cu prietenii la Covasna, unde am petrecut câteva zile de vis. Apoi am făcut o plimbare la Lacul Sfânta Ana, unde ne-am bucurat de zăpada atât de rară iarna asta.“

Alexandra Bădoi

Sărbători în Maramureş

„Am avut una dintre cele mai frumoase vacanţe de iarnă. Am văzut Maramureşul pentru prima dată şi m-am îndrăgostit de acest loc şi de oamenii de aici!“

Cabral & Andreea Ibacka

Aventuri în Dubai

„Am crezut că vom avea timp să ne odihnim până la plictiseală, dar n-a fost aşa. Am fost la plajă doar o dată. Ne-am plimbat ca bezmeticii, am vizitat locurile cu un ghid român, am mers la un seminar de cultură arabă şi chiar le-am cunoscut casele. Revenim pe bloguri (cabral.ro, andreeapatrascu.ro) cu detalii“, ne-a spus el.

Daniel Buzdugan

În legendara Toscana

După ce a încheiat anul în câmpul muncii, vedeta Radio Zu a intrat în vacanţă abia după Revelion, alegând drept destinaţie Florenţa, patria lui Machiavelli, Botticelli şi a celui mai bun biftec de vită.

Cătălin Botezatu

Pe cai mari

Anul Nou l-a prins la Roma, alături de o tânără femeie de afaceri, pe nume Georgia. Apoi, s-a relaxat la echitaţie, în Poiana Braşov.

Andrei, Eric şi Andreea Aradits

La schi în Austria

„Am plecat imediat după Revelion, cu gândul să schiem şi să schiem. Ne-am bucurat de pârtiile impecabile, în condiţiile în care nu era zăpadă aproape deloc în afara lor“, povesteşte Andreea.

Recente pe Ok! Magazine

Vedete care sărbătoresc Paștele ortodox jpg
FotoJet Enrique și sora sa jpg
Premiere la GOPO 2024 iubiri noi, sarcini la vedere și tablouri de familie pe red carpet jpg
Esca și mama sa PNG
Jennifer Garner, Profimedia jpg
FotoJet Gherman jpg
FotoJet Penelope jpg
Violeta Bănică, fiica Andreei Marin, pe podiumul de modă la gala Nu există nu se poate   Facebook (9) jpg
Andie MacDowell la Cannes, 2023, Getty (5) jpg
Miss Universe Argentina PNG
Gest tandru între Andreea Marin și Adrian Brâncoveanu la gala Nu există nu se poate   Insta (3) jpg