Inevitabilul s-a întâmplat! Meghan, noul guru de lifestyle al Americii. Ducesa și-a lansat un nou brand
S-a tot zvonit că Ducesa de Sussex își va relansa site-ul The Tig și iată că zvonurile s-au adeverit într-o anumită măsură. Noul site lansat de Meghan Markle are un nume diferit, dar promite să fie copia fidelă a celui vechi.
Meghan Markle a anunțat lansarea unui nou brand de lifestyle, denumit American Riviera Orchard, în cursul zilei de joi, 14 martie, după ce a postat niște mesaje criptice pe un cont nou de Instagram, unde se poate urmări un teaser al noului site (vezi video jos).
Ducesa de 42 de ani se întoarce la vremurile pre-regale, în care avea un site de lifestyle, The Tig, unde posta diverse opinii personale despre mâncare, vinuri și locuri minunate, vizitate de ea. Acum, Meghan tocmai ce-a lansat un nou site despre care știm că se va concentra pe prezentarea și chiar comercializarea a tot felul de obiecte de casă. De asemenea, se va axa și pe grădini, mâncare și diverse alte lucruri de interes din lifestyle, dacă e să luăm în seamă o sursă din Page Six Style.
„A lucrat la acest proiect de mai bine de un an și va cuprinde tot ceea ce îndrăgește ea mai mult, toate pasiunile ei”, ne-a informat sursa din Page Six Style. Publicația susține că American Riviera Orchard va scoate la vânzare tot felul de obiecte de uz casnic, de la pahare, tacâmuri și fețe de masă la bunătăți precum jeleuri și gemuri. Mai mult, doritorii vor putea găsi în noul site al ducesei cărți de bucate.
Logo-ul noului brand este realizat dintr-un font care seamănă cu caligrafia soției Prințului Harry, pasiunea ei de dinainte de a-l întâlni pe tatăl copiilor ei. Deocamdată site-ul nu este complet, având în vedere că fanii ducesei pot intra pe el, dar n-au prea multe de făcut, pot doar aștepta conținut așezându-se la rând pe un waitlist considerabil.
La numai trei ore de la lansarea noului site, se strânseseră deja peste 160.000 de followeri, care așteptau conținut. Nu putem să nu observăm că, în timp ce cumnata ei de la palat, Kate Middleton, lipsește cu desăvârșire din viața publică sau, mai rău, devine subiect de meme-uri în miezul unui scandal iscat de bâlbele ei fotografice, rivala ei din California continuă să înscrie puncte.
Un video postat pe pagina de Instagram a noului brand ne-o arată pe Meghan
Markle aranjând niște flori, gătind în bucătărie și purtând o rochie neagră amplă,
ca de prințesă, într-un hol generos din ceea ce pare a fi casa lor din
Montecito, California. O gospodină regală prin excelență!
În speranța că va deveni următoarea Martha Stewart, Meghan e pe cale să-și lanseze și un nou show de lifestyle sau mâncare pe Netflix, iar noul ei brand cu siguranță că-i completează la fix imaginea pe care Meghan Markle dorește s-o afișeze mai nou – de guru lifestyle al Americii!
foto - GettyImages
video - YouTube Page Six