Nici la gem nu se pricepe! Produsul lansat de Meghan, distrus de un expert în domeniu
Ducesa de Sussex și-a lansat primul produs al brandului American Riviera Orchard, iar publicul larg și criticii culinari n-au ezitat să-și dea cu părerea asupra gemului ei de căpșuni.
Un producător de marmeladă, care are o carieră impresionantă în spate și mai multe premii de specialitate câștigate, a ținut să precizeze tot ce a greșit Meghan Markle cu gemul ei. Lansat pe site-ul ei cel nou, American Riviera Orchard, primul produs al ducesei s-a bucurat de o promovare internațională. Și asta mai mult din cauza faptului că orice face soția Prințului Harry va apărea în presă, și nu atât datorită planului de marketing eficient pe care l-a gândit fosta actriță cu echipa sa. Meghan a ales să-și facă cunoscut gemul trimițând 50 de borcane cu gem unor influenceri, pentru a-l testa.
Produsul care se află într-un borcan închis cu capac are scris pe etichetă Montecito, adică locul în care Meghan și Harry locuiesc cu cei doi copii ai lor, și un număr, de la 1 la 50, scris de mână.
Lucy Deedes, care a câștigat mai multe premii pentru marmelada ei, a comentat noul produs al ducesei după ce a observat câteva greșeli făcute odată cu lansarea lui. Astfel, aceasta i-a adresat o scrisoare deschisă lui Meghan Markle, în care a scris următoarele: „Nu vreau să te fac să te simți prost, pentru că ai demarat o nouă afacere incitantă pentru tine, dar acel capac pe care stă bucățica de material închisă cu o fundă este cam demodat, în stilul anilor ’70”, a precizat ceea ce era evident și pentru jurații din concursul World Marmalade Awards din Dalemain, Cumbria, care nu suportă astfel de ambalaj.
„Am o întrebare pertinentă pentru tine: unde vei găsi atâția oameni în California care să mănânce gem de căpșuni? Cred că ai atâtea șanse să găsești clienți câte sunt când vrei să găsești pe cineva care are pâine în casă sau batoane întregi de ciocolată Mars, în LA. Crede-mă, nu vreau să-ți distrug entuziasmul. Sunt sigură că gemul tău va dispărea de pe rafturile magazinelor, dar, dacă se va întâmpla să găsești în viitor, peste câteva luni bune, un borcan de gem nemâncat în frigiderul cuiva, vreau să nu te demoralizezi și să te gândești că ce nu te distruge te va face mai purtenică”, a adăugat experta.
„Tocmai pentru că avem atâtea în comun, vreau să împărtășesc cu tine un secret – eu adaug puțin rozmarin atunci când gemul fierbe pe foc. Așa le place celor din Los Angeles. După ce fierbe bine, îl poți înlătura, pentru că nimeni nu-și dorește rozmarin rămas inestetic printre dinți”, a completat specialistul cu un sfat pentru ducesă.
Meghan Markle și-a lansat noul brand, American Riviera Orchard, în martie, iar, în descrierea activității noii firme, stă scris comercializarea de fețe de masă din in, accesorii pentru animale, cuțite de unt, gemuri și tot felul de alte produse domestice.
Experții regali susțin că lansarea unui asemenea brand nu e deloc neobișnuită în rândul familiei regale. Însuși Regele Charles și-a lansat brandul Duchy Originals, în 1990, ca un proiect drag lui, izvorând dintr-o mare pasiune a actualului monarh britanic – fermele organice, care produc lapte de vacă organic, și ouă bio, provenite de la găini care stau libere și se hrănesc sănătos.
La acea vreme, lumea a luat în râs inițiativa regelui, însă, ani mai târziu, s-a dovedit un proiect de interes și extrem de profitabil, strângând peste 30 de milioane de lire sterline în The Prince of Wales’s Charitable Fund.
Oare afacerea lui Meghan Markle va fi la fel de profitabilă? După ce a fost criticată, în trecut, pentru podcastul întrerupt de pe Stotify, pentru talentul ei actoricesc, de către niște agenți de la Hollywood, și cât și mai câte, ducesa se confruntă acum cu o atitudine asemănătoare și aproape că ne întrebăm - face ceva bine Meghan Markle?!
foto - GettyImages, Profimedia, Instagram, Netflix