Evenimente

Cum reuşeşte Kate Hudson să se menţină la măsura S, după ce a născut trei copii? Află secretul ei de fitness!

Cum reuşeşte Kate Hudson să se menţină la măsura S, după ce a născut trei copii? Află secretul ei de fitness! camera-retro icon Vezi galeria 5 poze

Dacă s-ar lăsa vreodată de actorie sau cu ce se mai ocupă ea în ultima perioadă, Kate (42) ar putea face o reconversie profesională pe placul ei: cea de instructoare de fitness.

Cam asta este activitatea ei din ultimul timp de pe Instagram şi o face cu succes. Să fie în formă este ţelul ei de zi cu zi şi nimic n-o împiedică pe vedetă să şi-l atingă, nici măcar cei trei copii de care trebuie să aibă grijă, între timp. Ştim, o să spuneţi că bone, că menajere, că bani mulţi, dar noi o să răspundem... că şi multă ambiţie. După ce a născut-o, în 2018, pe mezina ei, Rani Rose, Kate a topit, pur şi simplu, kilogramele acumulate în timpul sarcinii şi-a revenit, azi, la măsura consacrată: S. Cu toate acestea, simpatica blondă spune cu convingere că nu este obsedată de fitness. “Trebuie să faci lucrurile care-ţi plac, să mănânci ce-ţi place, să te mişti fără să simţi că te chinui timp de două ore la sală. Poţi să faci o plimbare lungă şi plăcută. E la fel de sănătos”, îşi expune Kate filosofia de viaţă.

Tipsuri alimentare

Actriţa îşi începe ziua cu un pahar de apă şi un suc de ţelină pe stomacul gol. Apoi, la micul dejun, mănâncă două ouă fierte moi, pâine cu maia cu unt şi avocado, ulei de măsline şi sare de mare. La prânz, Kate alege o salată cu castraveţi, fără brânză şi roşii, cu busuioc şi... salam uscat. Pastele şi friptura slabă sunt o altă opţiune. Cina constă, de obicei, în pui cu sos de nucşoară şi orez, iar gustările în chipsuri cu sos iute.

Tipsuri de fitness

Când vine vorba despre exerciţii fizice, actriţei îi place să amestece câte puţin din fiecare, fiind chiar şi o adeptă a claselor online, mai ales în pandemie. “Fac orice. Dar nimic pe lumea astea nu mă face să mă simt mai în formă decât exerciţiile de Pilates”, spune Kate, care mai încearcă şi dansul la bară, câteodată. Poate că ea nu se consideră o fanatică a fitnessului, însă dezvăluirea sa, cum că încearcă să facă mişcare în fiecare zi, timp de 30 de minute, o cam apropie de această descriere. Când câştigi un corp ca al ei, merită tot efortul...

Plăceri vinovate

Kate spune că obişuieşte să se rezume la alimente sănătoase în timpul zilei, precum legume, verdeţuri şi carne de pui, pentru a-şi permite un răsfăţ seara, cum ar fi un pahar de vin sau o îngheţată.

Părerea lui Cornel Moca, specialist sportiv & nutriţie:

“Lui Kate îi place mişcarea şi nu se încurcă cu o oră sau o oră jumătate. Cu ajutorul Pilates-ului, obţine un abdomen puternic şi un core pe măsură. Când vine vorba de alegerile alimentare, combinaţiile nu sunt tocmai grozave: la micul dejun, doar avocado ar fi fost de ajuns. Desigur, nu lipseşte nici proteina, aici e bine. Plăcerile vinovate vin exact când nu trebuie: seara, atunci când organismul nu are nevoie de prea multă energie. Deci, fără păcate alimentare seara!”

Comentarii

Modifică Setările