Gossip

Cât cere Adele pentru un recital privat?

Artista urma să cânte la o nuntă cu ştaif, organizată de magnatul Vivian Imerman, dar s-a renunţat la serviciile ei după ce s-a aflat câţi bani doreşte pentru un recital de 25 de minute.

Adele a pornit de jos, dar îşi cunoaşte foarte bine valoarea, iar premiile obţinute în ultima vreme o demonstrează din plin. Totuşi, Globul de Aur şi Oscarul pare să-I fi lăsat impresia lui Adele că este o cântăreaţă nepreţuită, şi la propriu, şi la figurat, de vreme ce tariful său a crescut… până la stele.

Asta a aflat-o şi Vivian Imerman, un important om de afaceri sudamerican, care a făcut avere din fabricile sale de sucuri de fructe. Acesta a dorit să o aducă să cânte timp de 25 de minute la nunta fiicei sale, Megan, care va avea loc la hotelul de lux Grosvenor House din Londra. Dar chiar şi pentru omul care deţine 400 de milioane de lire sterline în cont, suma de 2,5 milioane de lire cerută de cântăreaţă i s-a părut exorbitantă, motiv pentru care a renunţat la idee.

„Vivian va organiza o nuntă spectaculoasă. A plătit-o pe Amy Winehouse cu câteva zeci de mii de lire pentru a cânta la nunta Biancăi, fiica lui cea mare, în urmă cu trei ani. Spera să poată face acelaşi lucru şi cu Adele“, a declarat o sursă pentru publicaţia Daily Star.

„A fost foarte surprins atunci când a aflat că îl va costa 2,5 milioane de lire sterline. În ciuda contului său impresionant din bancă, până şi lui i s-a părut mult prea costisitor şi a început să caute alţi artişti“, a adăugat aceeaşi sursă.

Deşi a pierdut şansa de a câştiga mulţi bani dacă ar fi cântat la acea nuntă, presa britanică spune că Adele - care are un fiu în vârstă de cinci luni, Angelo, cu logodnicul ei Simon Konecki - nu pare deloc dezamăgită, mai ales că este foarte aproape de a semna un contract de 10 milioane de lire sterline pentru a apărea într-o campanie publicitară a unei firme de produse cosmetice.

Se spune că artista britanică analizează în aceste zile ofertele primite de la brandurile Estée Lauder, L'Oréal şi Dior pentru a deveni imaginea oficială a unuia dintre ele, însă va accepta un astfel de proiect doar dacă ideea campaniei publicitare se va potrivi cu gusturile ei, iar reclama ce va fi realizată va include un cântec din repertoriul ei.

Foto: WENN