News

Andreea Raicu, exerciţiu de reechilibrare emoţională: ”Când mă simt nemotivată sau lipsită de energie, atunci...”

Andreea Raicu, exerciţiu de reechilibrare emoţională: ”Când mă simt nemotivată sau lipsită de energie, atunci...”

Andreea Raicu s-a specializat de ceva timp în metode de reechilibrare mentală şi emoţională.

Vegetariană, împătimită a sportului, a mişcării blânde cum este yoga sau pilates, dar şi a meditaţiei, împărtăşeşte regulat fanilor şi urmăritorilor săi sfaturi de viaţă bună şi liniştită.

Acesta este un exemplu. Fiindcă indiferent cât eşti de motivat, există pentru toţi zile când nu reuşim să ne menţinem energia vitală. Ce se întâmplă atunci? Pentru o astfel de zi, Andreea Raicu a compilat câteva metode de reechilibrare.

Iată ce spune vedeta: ”Unul dintre lucrurile care m-au ajutat să mă înţeleg mai bine a fost acela că, atunci când mă simt nemotivată sau lipsită de energie, înseamnă că ceva îmi lipseşte, că una sau mai multe nevoi ale mele sunt neîmplinite.⁠⁠

Spun asta pentru că eu sunt în mod natural veselă şi plină de energie, curioasă să descopăr şi să experimentez... aşa că momentele în care motivaţia îmi lipseşte sunt neobişnuite pentru mine şi devin astfel momente pentru introspecţie. ⁠

Primul lucru pe care îl fac, indiferent cât de greu imi este: stau cu mine si observ cum ma simt, incerc sa inteleg ce anume mi-a creat acea stare si ce-mi lipseste. Am realizat ca in momente ca acestea sunt fie obosita sau coplesita de ritmul alert (in care am ajuns sa traim cu totii) fie am o nevoie emotionala pe care nu am putut sa mi-o indeplinesc.   Tendinta naturala este sa regresez – sa redevin Andreea mica de cativa anisori: acel copil vulnerabil, incapabil sa isi gestioneze emotiile, care are nevoie de atentie si incurajare, care se simte abandonata si parasita. Cand se intampla acest lucru si realizez ca reactionez din copilul meu interior, incep sa fac lucruri care sa ma readuca in prezent, la omul adult:  ⁠⁠

  • ⁠⁠Fac un exercitiu de respiratie;⁠⁠
  • Fac o activitate fizica ce ma readuce in corp (dans, sarit, meditatie activa);⁠⁠
  • Ies la alergat chiar si pentru 15 minute;⁠⁠
  • Sun o prietena apropiata, iar discutia cu ea ma poate echilibra si ma poate readuce la starea de adult;
  • Ma reconectez la inima mea – imi vizualizez inima si o imbratisez cu blandete si caldura, ii multumesc pentru ce ma ajuta sa simt si sa inteleg;⁠⁠
  • Aleg sa stau in liniste: fie sa meditez pret de 10 minute”, a scris Andreea Raicu.

Foto: Instagram

Comentarii

Modifică Setările