Lavinia Petrea a mers cu cortul, la mare. Cum s-a descurcat prezentatoarea de la Pro TV cu cei trei copii ai săi

9 iulie, 2020
1 lavinia petrea si copiii jpg jpeg

Prezentatoarea de la Pro TV a avut parte de o experienţă inedită alături de familia sa. Ea, soţul şi cei trei copii au mers la mare, cu cortul. Au petrecut clipe de neuitat.

Lavinia Petrea a povestit cum a decurs vacanţa lor, la mare. N-au ales un hotel de cinci stele, ci un cort în care a încăput toată familia, de la cel mai mare membru, până la cel mai mic. Toţ s-au bucurat de soare şi de mare:

"Cortul nostru este suficient de mare pentru ca toţi 5 să avem loc şi să stăm lejer. Are două camere de dormit şi încă una unde ne-am putut aranja bagajele ca să avem la îndemână tot ce ne trebuie. (...) Soţul meu a fost foarte atent la câteva detalii importante atunci când a ales cortul, mai ales că el este singurul din familie care avea deja experienţa dormitului la cort, fiind un iubitor al drumeţiilor pe munte. Pe lângă un montaj simplu, adică să nu ai nevoie de o diplomă de inginer constructor ca să pui un cort, este esenţial ca materialul din care acesta este făcut să fie unul de calitate, care să permită aerului să intre in camerele de dormit şi să nu se încingă în razele soarelui. Astfel te poţi refugia lejer în cort şi în timpul prânzului fără să mori de cald şi nici nu se face condens în timpul nopţii.", a povestit ştirista de la Pro TV pe blogul său.

7 lavinia petrea cu cortul la mare 1 jpg jpeg

Cu mâncarea s-au descurcat foarte bine, au avut totul într-o ladă frigorifică. Ea a mai dezvăluit că experienţa nu i-a plăcut foarte mult. De ce? "Pentru că nu ne-am ales bine momentul în care am călătorit, adică zilele de weekend, şi seara m-au stresat destul de mult ţânţarii. Mă aşteptam la o plajă, dacă nu pustie, măcar liniştită, cu corturi sau rulote răsfirate ici-colo. Vineri după-amiază când am ajuns, experienţa se apropia de ce sperasem, însă sâmbătă la prânz eram înconjuraţi de corturi, multe puse chiar pe plajă. Cel mai mult m-a deranjat faptul că seara, în loc să adorm în sunetul mării, încercam să fac abstracţie de amestecul muzical care răsuna din toate părţile şi să mă rog să nu se trezească copiii speriaţi de bubuiturile unor focuri de artificii. Înţeleg nevoia noastră de a ne petrece timpul în aer liber după atâta stat în casă, înteleg şi încurajez vacanţele altfel, cât mai aproape de natură şi în condiţii de siguranţă, în ţara noastră frumoasă, în acestă vară dintr-o lume aflată într-o pandemie care ne-a răscolit pe toţi, dar haideţi să facem un efort să ne respectăm şi mai ales să respectăm natura!

9 lavinia petrea cu cortul la mare 7 jpg jpeg

Altfel, mi-a plăcut sentimentul de libertate pe care l-am simţit. Nu a trebuit să ne grăbim dimineaţa ca să ne organizăm să ajungem la plajă, ori să ne adunăm să plecăm la masă. Copiii au dormit neîntorşi, iar dimineaţă s-au trezit şi au ieşit imediat pe plajă. La prânz am stat la umbra, iar briza mării ne-a asigurat răcoare. Karin a dormit bine, chiar învelită, iar fraţii s-au jucat în nisip. De apusuri, nu mai zic! Am fost acolo, le-am trăit, le-am simţit şi ne-am bucurat de bucuria copiilor. Timpul a stat în loc, iar noi nu ne grăbeam niciunde.", a mai scris ea.

Lavinia Petrea este căsătorită cu procurorul Romulus Varga. Aceştia au împreună trei copii: Mathias, Klara şi Karin.

Foto: laviniapetrea.ro

Recente pe Ok! Magazine

Oana Mosneagu si Vlad Gherman au stabilit data nuntii   Instagram (8) jpg
FotoJet Rafa și Nole jpg
Roxana Ciuhulescu la gala Nu există nu se poate     Foto Mihai Solovastru Photography (1) jpg
FotoJet Gala Andreea jpg
Sharon Osbourne, Profimedia (3) jpg
Jennifer Lopez și Ben Affleck la premiera This is me now, Profimedia (7) jpg
Carmen Iohannis in alb la Seul la intalnirea cu comunitatea romaneasca   Administratia Prezidentiala (1) jpg
Riley Keough jpg
FotoJetBeckhams (1) jpg
Rebel Wilson   Instagram (2) jpg
FotoJetAnca jpg
monica tatoiu ea png
Carmen Iohannis și Klaus Iohannis la Cimitirul Național din Seul din Coeea de Sud   Administrația Prezidențială (9) jpg
Împăratul aztec Moctezuma al II lea și urmașa lui, Blanca Barragan Moctezuma   Profimedia jpg